• 1402/03/26 - 13:00
  • تعداد بازدید خبر : 187
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه

بازدید رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان پیش از ظهر امروز ضمن بازید میدانی از بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان، رفع مشکل سیستم سرمایشی این بیمارستان را مورد تاکید قرار داد.

 
 
 
 
به گزارش روابط عمومی بیمارستان‌های پیروز لاهیجان؛ دکتر محمدتقی آشوبی-رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به همراه مرتضی نیک‌روز- سرپرست مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه، دکتر اسماعیل علیپور- ریسس و سیده مریم میرفلاح چای- مدیر بیمارستان، پیش از ظهر امروز  در بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان  حضور یافت و ضمن بازدید میدانی  از چند بخش درمانی، به طور ویژه به بررسی مسائل مربوط به سیستم‌های سرمایشی و تهویه مطبوع  این مرکز پرداخت.
 
 
دکتر آشوبی در این بازدید، در جریان مسائل و مشکلات مربوط به چیلرهای این بیمارستان قرار گرفت.
 
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین با حضور در بخش‌های درمانی بیمارستان  با تعدادی از پرسنل کادر درمان و بیماران بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان گفت‌وگو کرد و در جریان کم و کیف خدمات درمانی قرار گرفت.
 
دکتر آشوبی با تاکید بر تسریع در  تعمیر چیلرهای بیمارستان، با حضور در بخش‌های مختلف، امکان به کار گیری کولرهای گازی ایستاده را به منظور رفع هرچه سریع‌تر مشکل سیستم سرمایشی در این مرکز، بررسی کرد.
  • گروه خبری : اخبار و تازه های بیمارستان دکتر پیروز,اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 106013

تصاویر

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1402/03/26 13:00