• 1401/05/18 - 08:05
  • تعداد بازدید خبر : 3019
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

زایمان وی بک موفق بعد از سه بار سابقه سزارین در بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان

مادر باردار با سابقه سه بار سزارین در بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان زایمان وی بک موفق را پشت سرگذاشت.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان؛  مادر بارداری با سابقه سه بار سزارین در بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان زایمان وی بک موفق را پشت سرگذاشت. این زایمان طبیعی موفق به کمک  متخصص زنان و همراهی تیم مامای متبحر این بیمارستان اتفاق افتاد.

گفتنی است؛ زایمان وی بک، زایمان طبیعی بعد از یک سزارین را گویند. انتخاب زایمان طبیعی، به ویژه پس از یکبار سزارین، نیازمند بررسی های دقیق پیش از موعد زایمان، و در روز زایمان است.انجام مشاوره مامایی صحیح و ویزیت متخصص زنان برای بررسی نوع برش سزارین که دو فاکتور مهم برای تصمصم گیری برای زایمان وی بک است، مشخص خواهد کرد که مادر کاندید مناسبی برای این نوع زایمان است یا به دلیل وجود خطرات احتمالی برای مادر و نوزاد، مجدد عمل سزارین باید صورت پذیرد.

از همین رو کادر زنان و زایمان بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان با مشاوره های دقیق، تبحر و تجربه کافی موفق به انجام این زایمان وی بک موفق آن هم بعد از سه بار سزارین شدند. شایان ذکر است در این بیمارستان زایمان طبیعی با حضور همسر در کنار مادر امکان پذیر بوده که خود عامل مهمی در تجربه یک زایمان موفق برای مادران است.

  • گروه خبری : اخبار و تازه های بیمارستان دکتر پیروز,اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 91574
مجید پوراسماعیل
خبرنگار

مجید پوراسماعیل

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1401/05/18 08:05